Thursday, July 27, 2023

PERCUTIAN SHAKLEE BERTARAF 5 BINTANG PERCUMA

 

Assalamualaikum semua.. Ok,hari ini Siti nak cerita tentang PERCUTIAN SHAKLEE bertaraf 5 bintang secara percuma..Siapa sangka, percutian Shaklee adalah percutian di luar imaginasi. Bahkan, boleh dikatakan percutian 6 atau 7 bintang. 


Shaklee akan memberi reward kepada ahlinya yang layak berupa 3C.

  • Cash
  • Car
  • Convention Trip (Regional & International)
Convention trip yang disediakan oleh Shaklee adalah terbahagi kepada dua iaitu regional dan international. Regional bermaksud percutian area ASEAN dan ASIA. Manakala, international bermaksud ke serata dunia meliputi negara-negara Eropah dan USA.

Jom kita tengok trip mewah yang dimenangi oleh upline saya a.k.a my nanny in Shaklee, Master Maria & Master Firdaus bermula tahun 2014.

1. 2014 - USA (LOS ANGELES & SAN FRANCISCO)

2. 2015 - ITALY 

3. 2016 - USA (LONG BEACH, FLORIDA)

4. 2017 - JAPAN

5. 2017 - STAR LIBRA CRUISE (PORT KLANG - PHUKET - LANGKAWI)

6. 2018 - WESTERN MEDITERRANEAN CRUISE (SPAIN - FRANCE - ITALY)

7. 2018 - BANGKOK, THAILAND

8. 2019 - USA (LAS VEGAS & SAN FRANCISCO)

9. 2020 - SWITZERLAND (Ganti Cash Rewards)

10. 2020 - SEOUL, KOREA (Ganti Cash Rewards)

11. 2021 - USA (LOS ANGELES) (Ganti Cash Rewards)

12. 2021 - BALI, INDONESIA (Ganti Cash Rewards)

13. 2022 - SWITZERLAND

14. 2023 - SEOUL, KOREA

Best kan dapat trip mewah ini secara percuma. In shaa Allah satu hari nanti empayar WISE di bawah naungan MFMS(group master Maria) juga akan merasai nikmat percutian mewah ini.aamiin..Sama-sama kita doakan yang baik-baik saja ya.

Percutian ini adalah ditaja sepenuhnya oleh Shaklee bermula kos flight, makan,hotel 5 bintang(kadang sampai 7 bintang). Meal Allowance pun kadang Shaklee bagi jika tak sempat makan semasa melakukan aktiviti bebas. Boleh la gunakan duit tersebut membeli cenderahati untuk di bawa pulang ke Malaysia nanti. Pendek kata, pergi ke sana hanya membawa badan sahaja. Layanan diberikan oleh Shaklee adalah layanan VVIP. Luggage pun dihantar terus ke bilik hotel. Dah tak payah nak bersusah payah angkat luggage ke bilik.

Seperti yang Siti cakap di atas tadi, percutian Shaklee adalah beyond imagination. Selalu dapat surprise dari Shaklee. Sesudah penat berjalan seharian, masuk je bilik hotel ada gift atas katil. Jika anda pergi trip 6 hari, maka 6 hari anda akan mendapat surprise dari Shaklee. Bahkan ada yang tak sabar dan tertanya-tanya, hari ini dah dapat hadiah ni.Esok dapat apa pula ye?😅

Gift untuk setiap ahli Shaklee yang layak semasa trip ke USA 2019.

Ini merupakan surprise dari Shaklee. Dalam paper bag itu ada jame anggur muscadine dan ResV. Anggur muscadine inilah menjadi bahan utama dalam Vivix dan ResV. Sangat powerful anggur ini kerana ia tinggi dengn polifenol dan dapat memperbaiki diri sendiri jika digigit oleh serangga perosak. Anggur ini sangat mahal tau. Satu kilo dah cecah RM2K..Bayangkan Shaklee boleh buat jame dan bagi free pulak. Aduh, heaven nya rasa . ResV tu pulak dapat recharge energy kita dan memperbaiki serta memperbaharui sel kita setelah penat berjalan seharian. Bangun pagi esoknya, anda akan rasa segar bugar dan dapat berjalan dengan lebih gembira lagi.

Ini pula surprise dari Shaklee yang berupa anggur muscadine yang fresh lagi bersama energizing tea delima. Eh, macam-macam surprise Shaklee bagi ni.

Makanan dan desert semua best-best. Yang paling penting, semua makanan yang disediakan oleh Shaklee adalah ditanggung halal kerana Shaklee sangat peka kepada peserta Muslim. Bahkan takwim waktu solat pun disediakan oleh Shaklee. Jadi senang sebagai Muslim untuk tunaikan solat walau berada di negara orang..  Waktu pergi trip Shaklee ni, jangan sesekali nak diet tau. Jika tidak, anda akan rugi.😅

Shaklee juga menyediakan pakej umrah secara percuma. Pakej umrah ini bukan biasa-biasa tau. Shaklee akan menempah hotel lima bintang berdekatan masjidil haram. Jadi, selepas waktu solat, anda tidak terkejar-kejar untuk balik ke hotel untuk waktu makan di hotel. Selepas itu boleh memperbaharui wuduk dan kembali ke masjid untuk waktu solat berikutnya.

Gambar di atas ini merupakan gift Shaklee kepada sesiapa mengikuti trip umrah Shaklee. Sebelum berangkat pergi umrah, setiap ahli dibekalkan dengan sling bag, luggage, set telekung untuk wanita (telekung Siti Khadijah), dan pakaian ihram untuk lelaki. Kursus umrah dan taklimat ziarah Jordan juga disediakan oleh Shaklee. Tiket flight, hotel dan makan minum of course la Shaklee tanggung semua. Pergi ke sana memang niat buat ibadat jer. Yang lain dah tak payah fikir dah. Semuanya dah prepared well oleh Shaklee. MasyaAllah..

Bilik hotel hilton yang hanya beberapa minit sahaja berjalan kaki dari Masjidil haram yang menjadi salah satu hotel pilihan Shaklee. Ia juga merupakan antara salah satu hotel terbaik di Mekah.


Semasa dunia dilanda covid-19, semua trip Shaklee telah dibatalkan. Tetapi Shaklee membayar semua tiket trip yang dimenangi itu dengan 'cash in lieu'. Setiap tiket regional berharga +-RM 3600. Manakala setiap tiket international +-RM 12K. Jika anda dapat 2 tiket international dan 2 tiket regional, maka Shaklee akan membayar kepada anda RM 31,200. Banyakkan? Tidak hairan jika ada yang dapat RM 50K dan ke atas kerana mereka layak dapat lebih dari 2 tiket. 

Yang bestnya, percutian Shaklee ini bukan sahaja kita dapat membawa pasangan kita, tetapi juga dapat membawa anak-anak dan mak ayah serta mentua. Tidak hairan jika orang katakan Shaklee adalah bisnes family. 

Untuk tahun 2024 pula, Shaklee akan membawa para pencapai yang layak ke Osaka,Nara,Kyoto,Jepun bagi trip international selama 7 hari 6 malam.

Manakala untuk trip regional, Shaklee akan membawa para pencapai yang layak berlayar menaiki kapal mewah Royal Caribbean bermula dari Singapura-Penang-Phuket. 


Jika dilihat setiap trip Shaklee, ia merupakan percutian yang sangat mewah yang mana jika kita pergi sendiri, kita tak mampu nak bayar semua. Hotel yang kita pilih jika pergi sendiri pun hotel yang bajet je kan. No wonder la ramai pelancong yang jealous dengan geng-geng Shaklee. 

Anda boleh juga membaca entry tips travel di sini: Tips travel:9-perkara-penting-sebelum-pergi -bercuti

Ok, sekian saja yang entry untuk kali ini. Semoga entry ini memberi inspirasi kepada anda dan menemui anda sentiasa dalam kesihatan dan kemanisan iman. Jika anda berminat untuk menyertai kami, boleh klik link di bawah ya. 

Salam sihat dan bahagia. ❤️

#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#ShakleeThrive2023

#BlogmegaShaklee

#PercutianShakleeBertaraf5BintangPercuma

#AgenShakleeKertehPakaDungun


Mahu sertai kami?

Klik icon whatsapp di bawah untuk dapatkan produk dan konsultasi percuma.


Penngedar Sah SHAKLEE Anda

Paka,Dungun,Kerteh
ID: 1528647


No comments:

Post a Comment

SET MENGANDUNG SHAKLEE DISYORKAN DOKTOR

  Anak adalah anugerah terindah dalam kehidupan rumah tangga. Setiap pasangan yang sudah berkahwin mendambakan keriuhan dan gelak tawa suara...